بهترین لحظات کنارفرشته عمرم سونیا

به یادگار مینویسم برای آیندگان تا باشد با عشق همانند ما زندگی کنند.

بهترین لحظات کنارفرشته عمرم سونیا

به یادگار مینویسم برای آیندگان تا باشد با عشق همانند ما زندگی کنند.

بهترین لحظات کنارفرشته عمرم سونیا

درود فراوان به خاک مطهر مادرم باشد که خوشحال بماند.
برادرم امیرم نبودنت غم بزرگیست که بر دل داریم.
Http://www.sibsms.com/BYD/?ID=38176

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

زندگی با عشق

سلام به خدای پاک و مطهر

از دیروز زلزله های 

زیادی رخ داده تا به امروز در استان خراسان  شهرهای مشهد و اطراف

امیدوارم همه مردم  و عزیزانم همیشه سالم و تندرست کنار هم زندگی کنند به یاری دست خدا که در کار است.

نیایش دم به دم من برای تمام اعضای خانواده ام مخصوصا رزا جون و سونیای من.

دوستتون دارم بهترین های قلبم.

 

نظرات  (۱)

  • سونیا عشق دیرین امیدم
  • احتراما ب مرد محکمی ک  زیباترین احساسات نابش را در این قالب ب تصویر میکشد.

    مرا ببخش ک دیر متوجه هستم.اولین باری ک دیدم این قالب رنگین با احساسات خالصانه را؛گوشه چشمم اندکی تر شد و لبخندی سراپای وجودم را گرفت.

    خداوندا متشکرم از تو ک نیم نگاهی ب من انداختی و پر احساس ترین و مردانه ترین انسان زندگی ام را ب من رساندی.

    واقعا از توصیف کلمات و عشق شیرینت زبانم بند امده

    امیدم مهربانم بهترین هدیه خدا ب من،دوستت دارم خالصانه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی